نظرات وافكارعمومي مردم naim

نظرات وافكارعمومي مردم naim

دانلود رايگان كتاب و فايل هاي آموزشي صوتي و متني ...

تلاش ارتش روسیه برای مهار تروریسم در سوریه

ارتش فدراسیون روسیه به صورت گسترده برای  کنترل و جلوگیری از گسترش تروریسم در سوریه تلاش می‌کند و استفاده از موشک "توپول ام" (البته در صورت لزوم) در این راستا است.  ژنرال "آندری کارتاپولوف" -- رئیس اداره عملیات ستاد مشترک ارتش روسیه -- در این زمینه  اظهار داشت: "از 30 سپتامبر (8 مهر) که عملیات نظامی روسیه در سوریه آغاز شده است، بیش از 900  پرواز صورت گرفته است که در جریان آن بیش از 800 هدف متعلق به تروریست ها منهدم شده است."
 

وی افزود: "فقط در هفته گذشته، 363 سایت متعلق به داعش، از جمله 71 پست فرماندهی و ارتباطی، 10 کارگاه تولید مواد منفجره، 30 انبار مهمات و تجهیزات و 252 مرکز استحکامات و اردوگاه‌های آموزشی تروریست ها نابود شد."
 


**تعداد نیروهای داعش در سوریه

نیروهای هوا-فضای روسیه حملات خود را به زیرساخت های تروریست‌های داعش و جبهه النصره دنبال می‌کنند. این در حالی است که ارتش سوریه نیز به حملات خود به تروریست ها و آزادسازی مناطق مختلف ادامه می‌دهد.  مأموریت اصلی عملیات روسیه در سوریه، ریشه کنی داعش و ایجاد شرایط سیاسی و صلح پایدار است. طبق داده های مختلف، داعش در حال حاضر بین 100هزار تا 200 هزار نیرو دارد. بنا بر اعلام ستاد مشترک ارتش روسیه،  یگان های داعش (در سوریه) متشکل از 40 هزار تا 50 هزار نیرو است.

 


 خبرگزاری فرانسه گزارش داد:  روسیه حملاتی را در 10 استان از 14 استان سوریه از جمله استان هایی که مقر گروه های افراطی داعش، مانند "رقه" و "دیرالزور" است، ‌انجام می‌دهد. بر اساس آماری که خبرگزاری فرانسه بنابر بیانیه‌های وزارت دفاع روسیه و اظهارات ژنرال "آندری کارتاپولوف،" فرمانده عملیات نظامی در سوریه تهیه کرده است، ‌ارتش روسیه 969 هدف  را در 1008 حمله هوایی بمباران کرده است.



این خبرگزاری یادآور شد: روسیه از سال 1971 یک پایگاه دریایی تدارکاتی را در "طرطوس" در اختیار دارد اما عمدتا از فرودگاه نظامی که نظام سوریه در استان "لاذقیه" در اختیار این کشور قرار داده است اقدام می‌کند. این دو پایگاه تحت محافظت صدها چترباز و کماندوی دریایی قرار دارد که در صحنه عملیات وارد عمل نمی شوند.


غرش موشک




**فدراسیون روسیه موشکی به نام "توپول ام (RS 12 Topol-M)" را آماده شلیک دارد



در مجموع فدراسیون روسیه موشکی به نام "توپول ام (RS 12 Topol-M)" را آماده شلیک دارد؛ اما زمان شلیک آن به نظر می‌رسد هنوز فرا نرسیده و این موشک با توجه به وزن و قدرت تخریب بالایی که دارد توانمندی و پتانسیل از بین بردن اهداف داعش در شرق و شمال شرق سوریه همچون مواضع این گروه تروریستی در استان‌های "رقه" و "دیرالزور" را دارد.



همچنانکه "آندری کارتاپولوف"  در مصاحبه با روزنامه "کومسومولسکایا پراودا" در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال روی دادن حملات مشابه از دریای مدیترانه گفت "بدون شک" در صورت لزوم این کار انجام خواهد شد.


 باید منتظر ماند و دید آیا موشک "توپول ام (RS 12 Topol-M)" در منطقه غرب آسیا شلیک خواهد شد و غرش آن شنیده می‌شود و باید پاسخ این سوال را در اتخاذ تصمیمات "کرملین" در  هفته های آتی جستجو کنیم.



گزارش از محمد زرچینی
 


فروشگاه طيب طاهر filesell فروشگاه طيب طاهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: محمدي زاد ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 آبان 1394برچسب:موشك توپول ام سوريه روسيه شليك غرش تعداد نيروهاي داعش , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , naim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com